De praktijk | Inschrijving praktijk


Wij kunnen op dit moment geen nieuwe patiënten aannemen 
Wij kunnen op dit moment geen nieuwe patiënten meer aannemen. In overleg kunnen er uitzonderingen worden gemaakt bijvoorbeeld wanneer er al gezinsleden bij onze praktijk ingeschreven staan of wanneer u eerder ingeschreven bent geweest bij onze praktijk. Huisartsenpraktijk Het Atrium, Langstraat 1 in Geldrop neemt wel nieuwe patiënten aan. Voor meer informatie kunt u deze website raadplegen.

Wanneer we een uitzondering maken en samen besluiten u toch in te schrijven  
Wanneer u zich komt inschrijven ontvangt u van de assistente een informatiepakketje. Hierin staat informatie over onze praktijk en vindt u een inschrijfformulier dat u kunt invullen. Bij het invullen wordt ook gevraagd naar gegevens van uw zorgverzekeraar, uw zorgverzekeraar wil overigens graag weten dat u van huisarts verandert. Na het invullen kunt u het formulier overhandigen aan onze assistente. Het is daarbij nodig een legitimatiebewijs te tonen.

Uw medische gegevens 
Om u goede zorg te kunnen bieden hebben wij een volledig dossier van u nodig. Wij vragen daarom uw dossier op bij uw vorige huisarts. Het is nodig dat u uw huidige huisarts toestemming geeft uw dossier aan ons te overhandigen. Pas als uw dossier bij ons in bezit is kunnen wij starten met de zorgverlening.

Veranderingen na inschrijving
Mochten er veranderingen optreden na de inschrijving (bijvoorbeeld een verhuizing of geboorte), dan kunt u dat door geven via Mijngezondheid.net of aan de assistente. Verandering van zorgverzekering is niet nodig om door te geven, deze informatie komt automatisch bij ons.



Nieuws en mededelingen
Online inzage dossier
Online inzage dossier
Geplaatst: 3 juli 2020
Per 1 juli 2020 kunt u digitaal u dossier inzien. Lees hieronder hoe dit in z'n werk gaat.

Lees meer
Rode kruis opent hulplijn voor ouderen en zieken
Rode kruis opent hulplijn voor ouderen en zieken
Geplaatst: 30 maart 2020
Het Rode Kruis heeft een informatienummer geopend waar ouderen en zieken terechtkunnen met vragen rond het coronavirus. Daarvoor kan gebeld worden naar 070-4455888.

Lees meer
Ouderenfonds start 'Helpdesk Welkom Online'
Ouderenfonds start 'Helpdesk Welkom Online'
Geplaatst: 30 maart 2020
Vanwege het coronavirus start het Ouderenfonds samen met VodafoneZiggo en Samsung de gratis Helpdesk Welkom Online. Bel ons met uw online en digitale vragen, wij helpen u graag verder!

Lees meer