Dienstverlening | Afspraak en voorbereiding


Het spreekuur is uitsluitend volgens afspraak.

Voor een consult wordt in de regel 10 minuten gepland. Komt u voor vragen die meer tijd nodig hebben, reserveer dan meer tijd. Dat is vrijwel nooit een probleem en voorkomt dat het spreekuur uitloopt of dat uw vragen onvoldoende aandacht krijgen.

Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw consult. U hoeft uw klacht niet uitgebreid aan haar toe te lichten. Een korte samenvatting van uw reden van komst helpt de assistente bij het plannen van het spreekuur. De huisarts kan zich eventueel op de klacht voorbereiden. De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.

Om u voor te bereiden kunt u gebruik maken van de twee folders van de Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie (NPCF) hier rechts.

Zijn er spoedeisende zaken, dan gaan die voor op de geplande afspraken. Dit kan betekenen dat u moet wachten of dat de assistente u benadert voor een nieuwe afspraak.


Nieuws en mededelingen
Het Coronavirus en wat u zelf kan doen
Het Coronavirus en wat u zelf kan doen
Geplaatst: 1 oktober 2020
Er zijn veel maatregelen om het Coronavirus onder controle te houden. Er wordt daarbij een groot beroep gedaan op u als burger. Wat u kunt doen leest u hier.

Lees meer
Het Coronavirus en de huisartsenpraktijk
Het Coronavirus en de huisartsenpraktijk
Geplaatst: 1 oktober 2020
De Coronamaatregelen zijn verder aangescherpt om het virus onder controle te krijgen. Deze maatregelen betekenen ook veel voor uw huisartsenpraktijk. Wat precies dat leest u hier.

Lees meer
Bevolkingsonderzoek
Bevolkingsonderzoek
Geplaatst: 24 augustus 2020
Het bevolkingsonderzoek borstkanker, baarmoederhalskanker-, en -darmkanker vindt weer plaats.

Lees meer